EC-toiminnanohjaus on kokonaisuus, jonka avulla pienet ja keskisuuret yritykset voivat yksinkertaistaa sekä parantaa liiketoimintansa suorituskykyä, tehostaa toimintaansa sekä saada merkittäviä kustannussäästöjä.

Tutustu myös toteutuksiimme

ASIAKKUUDEN­HALLINTA


EC yhdistää ERP ja CRM -järjestelmät sekä säilyttää asiakassuhteen hoitamiseen käytetyn tiedon yhdessä paikassa. Voit unohtaa erilliset järjestelmät, sillä EC:ssä täydellinen myyntihistoria on aina käden saatavilla.  

Keskistä asiakasviestintä yhdeksi kokonaisuudeksi. Voit lähettää ja seurata mahdollisuuksia, tarjouksia, tilauksia ja laskuja asiakkaille tai rakentaa myyntikirjeet, uutiskirjeet ja kyselyt yhdessä järjestelmässä.

CRM, Tarjoukset ja Tilaukset: Tätä kaikkea on keskitetty asiakkuuden hallinta. 

Asiakasrekisterit


EC:n asiakasrekisteri tekee yhteystietojen hallinnasta helpompaa kuin uskoisitkaan. Yritysten y-tunnukset, osoitteet ja laskutustiedot luodaan automaattisesti sekä päivitetään säännöllisesti. Lisää yhteystietojen yhteyteen vain muistiinpanot ja sosiaaliset tiedot. Asiakasrekisteriin tehdyt muutokset päivittyvät reaaliajassa muihin toimintoihin. 

Asiakkaan takaa näet mm. kaikki kirjatut mahdollisuudet (CRM), Puhelut ja tapaamiset sekä myynnit, ostot ja laskut


CRM

Anna myyjille tarvittavat työkalut asiakashankintaan, asiakassuhteen kehittämiseen ja ylläpitoon. Yhdistämällä markkinointitoimenpiteet asiakkuudenhallintaan kehität parempia kampanjoita myynnin auttamiseen. Voit seurata aktiviteetteja ja myynnin kehittymistä interaktiivisten raporttien avulla. Tätä kaikkea on nykyaikainen ja yksinkertainen CRM. Saatavilla erillisratkaisuna tai osana ERP -ratkaisu.


Tilaus -> Tarjous -> Lasku

Voit seurata tarjouksia, tilauksia, sopimuksia, automatisoida laskutuksen sekä ja hoitaa kaiken myynnin kommunikoinnin suoraan yhdestä järjestelmästä. Saat tiedon, jos asiakas hyväksyy tai kommentoi tarjousta.

Tarjoukselle saadaan automaattisesti oikeat tuote- ja asiakastiedot sekä varmistetaan varaston saatavuus. Monipuolisella hinnastojen hallinnalla pystyt toteuttamaan lähes minkälaisen hinnastorakenteen tahansa. 

Muunna tarjoukset myyntitilauksiksi yhdellä napsautuksella ja toisella laskuksi.



KASSA

EC KASSA on joustava kassajärjestelmä, joka on helposti mukautettavissa liiketoimintaprosesseihisi ja työtapoihisi. Ratkaisu sopii ravintoloihin (sisältää pöytävarauskartan), hotelleihin sekä kaikkiin vähittäiskauppoihin. Kassapäätteellä pystyt hoitamaan nopeasti ja tehokkaasti kaikki kassalla tarvittavat toimenpiteet. Kassapäätteenä voit käyttää tietokonetta, padia tai puhelinta. Kassaan voidaan liittää viiva- tai QR -koodilukijat.

Kassa -järjestelmä on automaattisesti yhdistetty varastonhallintaan ja kaikki myydyt tuotteet päivittyvät varastosaldoihin reaaliaikaisesti. tarkastelemaan reaaliaikaisia tilastoja kaikissa myymälöissä

Toiminnallisuudet:

  • Maksutavat: käteinen, kortti ja lasku
  • Alennuskoodit ja kupongit
  • Laskulla maksetun tilauksen nouto kassapäätteeltä
  • Laskun luominen kassapäätteeltä
  • Laskun maksaminen kassapäätteellä
  • Kanta-asiakasohjelmat ja alennukset

Ominaisuudet

    • Tukee useita samanaikaisia maksupäätteitä.
    • Laskun luonti pöydässä ja siirto maksupäätteeseen

     

      • Helppo asiakkaiden ja pöytäkartan hallinta
      • Laskun tai verkkotilausten maksu onnistuu kassalla

       

        • Yhteinen tuoterekisteriä laskutuksen ja verkkokaupan kanssa.
        • Sopii isoille tai pienille toimijoille

          Kassapääte mahdollistaa monipuoliset maksutavat, kuten käteisen, kortin tai laskun. Kassa voidaan kytkeä Nets  toimittamiin maksupääteisiin, joihin voit tutustua tarkemmin Nets sivuilla.



          OSTOT JA VARASTOT


          EC kokonaisvaltaisella ostot-valmistus-varasto -ratkaisulla saat maksimaalisen hyödyn varastonhallinnasta sekä kattavat työkalut ostojen ja myyntien hallintaan. Järjestä varastosi paremmin älykkään kaksinkertaisen varastojärjestelmän avulla.

          Hallitse toimittajia ja ostoja helposti

          EC Osto toiminnoissa voit lähettää tarjouspyyntöjä tai tilauksia automaattisesti toimittajillesi, perustuen hankintasääntöihin. Tallenna järjestelmään toimittajien hinnastot tai perustaa jopa oma myyntihintasi toimittajien hintoihin. Tee ostotilauksia eri valuutoilla ja lähetä tilaukset eri kielillä käyttäen valmiita mallipohjia.

          Voimme myös automatisoida 100% hinnastojen ja varastomäärien tuonnin. Halutessasi voit myydä myös tuotteita ilman omaa varastointia.

          • Toimittajien hallinta ja tietojen automaattinen päivitys
          • Toimittajien ostohinnastot
          • Suoratoimitukset asiakkaille
          • Tarjouspyynnöt ja ostotilaukset
          • Toimittajakohtaiset tuotekoodit ja -nimet
          • Automaattiset ostoehdotukset
          • Alennusten käsittely
          • Ostojen raportointi
          • Monivarasto, varastopaikat, hyllypaikat
          • Monivaiheinen vastaanotto ja lähetys
          • Tuki viivakoodinlukijalle
          • Mobiilikäyttöliittymä
          • Sarja- ja eränumeroseuranta
          • Päivämääräseuranta
          • Suoratoimitukset
          • Toimittajakohtaiset tuotekoodit
          • Inventointi ja varastonhallinnan raportit
          • FIFO arvon mukainen varaston laskenta

          Maksimoi varaston tehokkuus

          Hanki tehokkain varastointitapa ja paranna kaikkia sisäisiä toimintojasi. Luot helposti useita varastoja, varastopaikkoja, hyllyjä, toimintoja sekä reittejä. Näin pystyt seuraamaan tuotteiden liikkeitä varastopaikoittain, sarjanumerotasolla tai tuote-eriä päivämääräseurantaa hyödyntäen.

          EC tukee monivarastoja ja mahdollistaa monipuoliset varastoreititykset sekä usean vaiheen varastotoimitukset (esim. keräily, paketointi, lähetys).

          Myy samanaikaisesti laskulla, kassasta tai verkkokaupasta, vaikka käytössä on sama varasto.

          VERKKOSIVUT JA VERKKOKAUPAT


          Luo yritystason verkkosivut ja jätä blogialustat. EC sisältää helppokäyttöisin "Verkkosivun rakentaja" -työkalun, jonka avulla verkkosivut luodaan nopeasti "Vedä ja pudota" editorin avulla. Järjestelmän mukana  tulee suuri valikoima valmiita rakennuspalikoita, joita on helppo muokata hallintapaneelissa.  Verkkosivuston rakentaminen ei ole koskaan ollut näin helppoa.

           
           

                 Ominaisuuksia

          • Verkkosivun rakentaja
          • Ammattimaiset teemat
          • SOME yhteydet
          • Työpaikkailmoitukset
          • Tapahtumat
          • Kupongit ja tarjoukset
          • Lisämyynti ostoskorissa
          • Ajanvarausjärjestelmät
          • Mobiiliystävällinen
          • SEO optimoitu 
          • Livechat
          • Yhteydenottolomake
          • Arvostelut

          SEO-optimoitu ja mobiiliystävällinen
          Käytä integroituja työkaluja auttaaksesi sinua olemaan hakukoneiden kärkisijoilla. Verkkosivustosi mukautetaan automaattisesti mobiililaitteisiin.

          Kauniita rakennuspalikoita
          Vedä ja pudota rakennuspalikoita yritysominaisuuksilla. Lohkot ovat hyvin muokattavissa sisällöstä asetteluun.

          Optimoitu nopeudelle
          Kuvat optimoidaan automaattisesti eli niiden kokoa muutetaan sen mukaan, mihin ne liitetään

          Useita kieliä
          Käännä sivustosi helposti eri kielille ja tunnista kävijät GeoIP:n avulla.

          Google Fonts -integrointi
          Säilytä tuotemerkkisi resurssit. Lataa mikä tahansa kirjasin suoraan Google Fonts -kirjastosta.

          Analytics GA4 ja 
          Yhdistä Google Analytics G4 -tiliisi ymmärtääksesi vierailijoidesi käyttäytymistä.   Lisää myös helposti Google Tag manger -seurantalinkit.

          Blogiartikkelit
          Pidä sivustosi jatkuvasti tuoreena kirjoittamalla helposti blogeja.

          Älykkäät värien esiasetukset
          Hanki aina paras väriyhdistelmä. Painikkeiden ja tekstin värit mukautuvat automaattisesti taustaan ​​parantaakseen luettavuutta.

          Verkkokauppa lisää ominaisuuksia 

          Monikanavainen myyntistrategia mahdollistaa samojen tuotteiden myymisen samanaikaisesti eri kanavoissa, kuten verkkokaupassa, myymälässä tai laskutusjärjestelmässä. Kaikissa kanavoissa on käytössä samat tuotteet ja varastot.



          B2B-kauppa

          Verkkokauppa voi olla vain yritysasiakkaiden käytössä. Hinnastojen avulla näytätä asiakkaille myös eri hintoja. 

          Myynti ulkomaille

          ALV verot lasketaan automaattisesti asiakkaan tyypin ja asuinmaan perusteella.

          Tuotevariantit ja ominaisuudet 

          Määritä tuotevariantit, kuten väri tai koko, ja aseta vaikka eri hinta jokaiselle kokoonpanolle.

          Useita verkkosivustoja

          Määritä useita kauppoja ja jaa tuotteita verkkosivustojen välillä.

          Kattava raportointi

          Käytä sisäänrakennettua raportointia nähdäksesi parhaat myyntisi ja saadaksesi edistyneitä tilastoja verkkokaupastasi. 

          Maksuominaisuudet

          Verkkokauppaan on saatavilla Paytrail ja Klarna -maksutavat.

          WOOCOMMERCE INTEGRAATIO

           

          WooCommerce on maailman suosituimman blogialustan WordPressin verkkokauppa -sovellus. Olemme toteuttaneet järjestelmien välisen integraation, joka yhdistää EC toiminnanohjausjärjestelmän ja WooCommerce-verkkokaupan. Integraation avulla tuote- ja varastotiedot siirtyvät  toiminnanohjausjärjestelmästä verkkokauppaan ja tilaus- ja asiakastiedot verkkokaupasta toiminnanohjausjärjestelmään.


          Synkronoi tuotteet

          Integraation avulla voit synkronoida tuotteita ja tuotetietoja EC:n ja WooCommercen välillä. 

          Hallitse tilauksia

          Hallitse kaikkia tilauksiasi tuomalla WooCommerce-tilaukset ja päivitä tilausten tila EC:stä WooCommerceen reaaliajassa.

          Hallitse palautuksia ja hyvityksiä

          Käsittele kaikki tuotteiden palautukset EC:ssä ja lähetä hyvityslaskut asiakkaillesi WooCommercessa.

          Synkronoi hinnat

          WooCommerce-integraation avulla voit jatkuvasti synkronoida ja päivittää tuotteiden hintoja WooCommercen ja EC:n välillä.

          Hallitse varastoa

          Synkronoi jatkuvasti varastotietojajärjestelmien välillä.

          Tuo asiakkaat

          Tuo asiakkaat toiminnanohjausjärjestelmään

          Hallitse Ajanvarauksia

          Anna asiakkaiden varata palveluaikoja, kuten renkaiden vaihto eri järjestelmissä ja synkronoi ajat keskenään.

          PROJEKTINHALLINTA


          EC tuo tehokkaat ja helpot työkalut projektien hallintaan. Ketterään projektinhallinnan metodeihin perustuvilla projektinhallinnan työkaluilla teet projektinhallinnasta ketterää, sosiaalista ja reaaliaikaista. Projektihallinnan avulla hallitset useita eri projekteja, tehtäviä, tuntikirjauksia, eräpäiviä, vastuuhenkilöitä sekä kuluseurantaa.

           

          • Agile-projektinhallinta
          • Tehtäväpohjat ja osatehtävät 
          • Chatter
          • Budjetointi
          • Kuluseuranta
          • Raportointi 

          EC on joustava projektinhallintaohjelmisto, joka tekee projektin hallinnasta helppoa. Se yksinkertaistaa prosessejasi sekä tehostaa työntekijöiden yhteistyötä. Pystyt helposti jakamaan projektin pienenpiin tehtäviin ja antaa ne tiimisi jäsenille tehtäviksi. Voit luoda mukautettuja vaiheita kullekin projektille yksinkertaistaaksesi työnkulun yleiskuvaa ja parantaaksesi projektin kokonaistehokkuutta. Tehtävien yhteyteen voidaan lisätä myös muistiinpanoja tai tiedostoja.

          ORGANISOI

          Järjestele projektit näkymien avulla 

          AIKATAULUTA

          Pidä huolta takarajoista kalenterinäkymän avulla

          SUUNNITTELE

          Allokoi riittävästi aikaa tehtäviin 

          ANALYSOI

          Luo raportteja ja tee analyysejä

          Projektinhallinta on täysin integroitu muihin EC-sovelluksiin. Voit luoda projekteja ja laskuja automaattisesti vahvistaessasi myyntitilaukset. Projekteille kirjatut tunnit ja tuotteet laskutat automaattisesti tai automatisoit laskujen luonnin päivittäin, viikoittain tai kuukausittain.

          Projektinhallintaa voi myös laajentaa työmääräysten ja helpdesk -toiminnallisuuksien avulla.


          TALOUSHALLINTO


          EC avulla automatisoit laskutuksen, kirjanpidon sekä vähennät rutiinien määrää. Keskittämällä kaiken toiminnan yhteen, yrityksesi saa tehokkaan ja älykkään taloushallinnon. Yrityksesi kirjanpito on aina ajan tasalla ja tuottaa jatkuvasti ajantasaista dataa yrityksen raportointia sekä analysointia varten.

          Palvelu pitää sisällä runsaan valikoiman taloushallinnon ja kirjanpidon toiminnallisuuksia sekä raportteja.

          EC pyrkii automatisoimaan kaiken mahdollisen taloushallinnon hoitamisesta ja tehdä asiakkaille kustannustehokasta.


          Automaattiset tositteet

          Myynti-ja ostoreskontran sekä palkanlaskennan tapahtumien tositteet kohdistuvat automaattisesti tiliotteen vienteihin. Myös kirjanpidon jaksotuksissa ja vyörytyksissä sekä kulujen käsittelyissä tehdyt toimenpiteet siirtyvät automaattisesti kirjanpitoon. 

          Kululaskut voidaan kirjata oikeille kirjanpito tileille automaattisesti toimittajan taakse liitetyn kulutilin, toimittajan tuotteiden, ALV tilien tai hakutermien perusteella.

          Tulo- ja kulukyselyt pitävät kirjanpidon jatkuvasti ajan tasalla. Tliotteiden selvittämättömien tulojen ja menojen kirjaukset hoidetaan automaattikyselyiden avulla.


          Kirjanpidon ominaisuudet

          • Myyntilaskut ja verkkolaskujen lähetys
          • Myyntireskontra ja automaattinen täsmäytys pankkitiliin
          • Maksumuistutusten automaattisointi ja siirto perintään
          • Verkkolaskujen (Osto) vastaanotto sekä automaattinen tiliöinti
          • Ostoreskontra, laskujen maksatus sekä automaattinen täsmäytys
          • Hyvityslaskujen käsittely
          • Pankkitilien automaattinen täsmäytys
          • Käyttöomaisuuden kirjaukset ja poistot
          • Tulojen ja menojen jaksotukset
          • Viranomaisilmoitukset ALV
          • Tulosraportointi
          • Ennusteet ja kassavirtalaskelmat
          Yhteydet pankkeihin

          EC on SEPA-yhteys suomalaisiin pankkeihin ja tiliotteiden sekä viiteaineistojen haku onnistuu automaattisesti.  Suora yhteys pankkiin mahdollista myös maksuaineiston lähettämisen pankkiin. 

          Verkkolaskutus 

          Voit lähettää laskut verkkolaskuina, postitse tai sähköpostilla operaattorin kautta. Voit vastaanottaa laskut verkkolaskuina tai sähköpostin liitteinä. Toimimme yhteistyössä Netbox verkkolaskuoperaattorin kanssa. Netbox arkistoi välitetyt laskutustiedostot ja ne ovat hyödynnettävissä koska vain. Kaikista tapahtumista jää myös loki, jota asiakkaamme voivat tarkastella halutun kanavan kautta.

          Laskun elinkaaripalvelu

          Laskun elinkaaripalvelu automatisoi laskutuksen ja saatavien hallinnan yhdeksi kokonaisuudeksi minimoiden manuaaliset työvaiheet ja samalla varmistaen, että saatavat kotiutetaan tehokkaasti. Laskun elinkaaripalveluun sisältyy laskujen välitys, reskontravalvonta, automatisoitu muistutus- ja perintäpalvelu sekä reaaliaikainen raportointi ja maksamiseen liittyvä asiakaspalvelu. EC:stä on yhteydet Ropo Capitalin ja Uuvan palveluihin. 

          Tilitoimistopalvelut

          Teemme yhteistyötä Advis Account Oy:n kanssa.  Advis tarjoaa mm. kirjanpito- ja palkanlaskentapalveluita sekä auttaa yritysten perustemiseen, yritysjärjestelyihin, verosuunnitteluun ja rahoituksen hakemisessa. 

           Tuloslaskelma ja Tase

          Kirjanpitoasetuksen mukaiset tuloslaskema ja tase. Raportit ovat dynaamisia niistä voi porautua tositteisiin asti.

           Tilikartta

          Käytössä on suomalainen tilikartta, joka on helposti muokattavissa.

           Laskupohja

          Sisältää ALV merkinnät sekä toimituspäivät. Laskupohjan ulkoasu on helposti muokattavissa.

           Korkolaskut

          Korkolaskujen muodostus ja lähetys. Käsittelymaksut vapaasti muokattavissa.


           ALV raportit

          Viranomaisille toimitettavat kuukausikohtaiset veroraportit. Raportti on dynaaminen ja siitä voi porautua tositteisiin asti.

           Omaveroliittymä

          Veroraporttien lähetys käsin tai automaattisesti sekä laskun muodostus.

          HENKILÖSTÖHALLINTO

          EC henkilöstöhallinto auttaa yrityksiä hallinnoimaan henkilöstöhallinnon prosessejaan yhden järjestelmän kautta. Henkilöstönhallinto tarjoaa lähes kaiken, mitä yrityksen henkilöstönhallinto tarvitsee, kuten palkanlaskennan, työaikaseurannan (tuntikortit), lomien ja vapaiden seurannan (vapaa-aika), kuluraportoinnin (kulut) sekä rekrytoinnin.

          EC henkilöstöhallinto on suunniteltu auttamaan yrityksiä parantamaan tehokkuuttaan ja tehostamaan henkilöstöhallinnon prosessejaan. 


          Työntekijäprofiilit

          Henkilöstöhallinto mahdollistaa työntekijöiden tietojen tallentamisen, mukaan lukien

          • henkilötiedot
          • työsopimus
          • palkka
          • osasto
          • tehtävänimike
          • koulutus

          Työntekijäprofiilit auttavat organisaatioita hallinnoimaan henkilöstöä tehokkaasti ja varmistamaan, että henkilöstön tarpeet ja organisaation tarpeet kohtaavat.

          Palkanlaskenta

          EC palkanlaskenta on tehokas ja käyttäjäystävällinen ratkaisu, joka auttaa yrityksiä automatisoimaan palkanlaskennan prosessinsa ja säästämään aikaa sekä vähentämään virheitä. Toiminnallisuus sisältää kaikki tarvittavat toiminnot, joita tarvitaan palkanlaskennan sujuvaan hoitamiseen, kuten palkkalaskelmien luonti, verojen ja vähennysten laskenta, raportointi, viranomaisraportointi ja paljon muuta.

          Yksi EC palkanlaskennan tärkeimmistä ominaisuuksista on sen automaattisuus. Moduuli laskee palkat automaattisesti perustuen työntekijän tietoihin, kuten työsopimukseen, työtuntien seurantaan, vähennyksiin ja veroihin. Palkkatietojen perusteella määräytyvät erät, kuten lisät, vähennykset, verot ja sosiaaliturvamaksut lasketaan automaattisesti laskentasääntöjen perusteella.


          EC palkanlaskennassa on myös integroitu seuranta- ja raportointitoiminto, joka mahdollistaa tietojen helpon tarkastelun ja analysoinnin. Tämä auttaa yrityksiä seuraamaan palkkakustannuksiaan ja varmistamaan, että ne pysyvät budjetissa. Raporttien generointi on nopeaa ja helppoa, mikä auttaa yrityksiä ymmärtämään paremmin palkanlaskennan kustannusrakennettaan.

          EC Palkanlaskenta on täydellinen ratkaisu pienille ja keskisuurille yrityksille, jotka haluavat säästää aikaa ja kustannuksia

          Tuntikortit

          Yritykset voivat hallinnoida työntekijöiden työaikoja ja laskea palkan perustuen tuntikortteihin. Työntekijä kirjaa päivittäiset työtuntinsa tuntikortteihin. Tuntikorttien avulla yritys voi seurata työntekijöiden työaikoja tarkasti ja varmistaa, että työntekijät saavat oikean palkan.

          Tuntikorttien käyttö on helppoa. Työntekijä voi kirjata työtuntinsa päivittäin, viikoittain tai kuukausittain riippuen yrityksen käytännöistä. Työntekijän kirjaama työaika tallentuu automaattisesti EC-järjestelmään, jossa se on näkyvissä esimiehille ja palkanlaskijoille. Tuntikorttien avulla voidaan seurata työaikakirjauksia ja laskuttaa asiakkaita työtunneista.

          EC tuntikortit sisältää myös työajan hyväksymistoiminnon. Tämän avulla esimiehet voivat tarkistaa työntekijöiden tuntikortit ja hyväksyä ne ennen kuin ne siirtyvät palkanlaskentaan. Hyväksyntäprosessi varmistaa, että työntekijöiden työajat ovat tarkkoja ja että palkanlaskenta perustuu todellisiin työtunteihin.


          Yritykset voivat luoda raportteja työntekijöiden työajoista ja palkoista. Raportointitoiminto mahdollistaa tarkemman seurannan työntekijöiden työajoista ja auttaa yrityksiä optimoimaan työvoimaresurssinsa.

          Vapaa-aika


           

          Vapaa-aika toiminnallisuuden avulla yritykset voivat hallinnoida työntekijöiden loma- ja poissaolopyyntöjä sekä laskea palkan perustuen näihin tietoihin. Toiminnallisuus mahdollistaa työntekijöiden lomien ja poissaolojen seuraamisen ja varmistaa, että työntekijät saavat oikean palkan myös loma- ja poissaolopäiviltä.

          Vapaa-aika toiminnon avulla yritykset voivat luoda loma- ja poissaolosuunnitelmia. Myös työntekijät voivat esimerkiksi pyytää lomaa tiettynä päivänä tai jättää poissaolopyynnön sairauden tai muiden henkilökohtaisten syiden vuoksi. Pyyntöjä voi käsitellä esimiehet tai HR-henkilöstö, ja lopulta loma- ja poissaolotiedot tallennetaan järjestelmään.

          Vapaa-aika toiminto sisältää myös laskentatoiminnon. Kun loma- tai poissaolopyyntö hyväksytään, järjestelmä laskee automaattisesti työntekijän loman tai poissaolon keston ja päivämäärät. Nämä tiedot ovat käytettävissä palkanlaskennassa, jolloin työntekijä saa oikean palkan myös loma- tai poissaolopäiviltä.

          Loma- ja poissaolomoduuli sisältää myös raportointitoiminnon, jonka avulla yritykset voivat seurata lomia ja poissaoloja tarkasti. Raportit voivat sisältää tietoja esimerkiksi käytetyistä lomapäivistä, poissaolopäivistä tai tulevista loma- ja poissaolosuunnitelmista.

          EC Vapaa-aika toiminnallisuus on hyödyllinen työkalu yrityksille, jotka haluavat seurata loma- ja poissaolopyyntöjä ja varmistaa, että palkanlaskenta perustuu oikeisiin tietoihin. Vapaa aika toiminnallisuus auttaa yrityksiä säästämään aikaa ja vaivaa manuaalisten laskelmien tekemiseltä ja varmistaa, että työntekijät saavat oikean palkan myös loma- ja poissaolopäiviltä.

          Kulut

          Työntekijöiden kulujen, kuten matkakulujen, toimistotarvikkeiden ostojen hallinta on helppoa. Työntekijät voivat helposti liittää kopiot kuiteistaan ​​suoraan kuluraporttiin ottamalla puhelimella ottamalla kuvan kuitista ja liittämällä ne kuluraporttiin puhelimessa. Esimiehet voivat tarkistaa ja hyväksyä kaikki kulut. Hyväksytyt kuluraportit päivitetään välittömästi kirjanpitoon.

          Kulut toiminnallisuus mahdollistaa myös useiden erilaisten kulutyyppien hallinnan, kuten matkakulut, edustuskulut, toimistokulut jne. Toiminnallisuuden avulla kulujen seuranta voidaan yhdistää projektinhallinnan ja laskutuksen kanssa, jolloin projektipäälliköt voivat seurata projektin kulutusta reaaliajassa ja varmistaa projektin budjetin pitämisen hallinnassa.

          Lisäksi kulut toiminnallisuus tarjoaa automaattiset hyväksyntäprosessit, joilla voidaan varmistaa kululaskujen oikeellisuus ja välttää mahdolliset virheet. Kululaskut voidaan myös integroida automaattisesti kirjanpitoon ja maksujärjestelmiin, mikä nopeuttaa prosessia ja vähentää manuaalisten työvaiheiden määrää.


          Kulut toiminnallisuus tarjoaa yrityksille helpon ja tehokkaan tavan hallita ja seurata kulujaan, mikä parantaa yrityksen taloudellista hallintaa ja auttaa pitämään kulut hallinnassa.

          Kiinnostuitko palveluistamme

          Miltä kuulostaisi, jos asiantuntijamme soittaisi ja voisitte jutella miten Legenda voi auttaa?

          Tyytyväisiä asiakkaita

          Legenda on toimittanut sadoille yrityksille EC toiminnanohjausjärjestelmän tai Wordpress ja Joomla! pohjaisia verkkosivuja ja verkkokauppoja. Vahva osaamisemme on tietokantojen tunteminen sekä ohjelmointi. Me osaamme tarvittaessa toteuttaa asiakkaan toivomia lisätoiminnallisuuksia eikä verkkosivustojen tai järjestelmien integroinnit muiden ulkoisten järjestelmien kanssa tuota ongelmia.  

          EC on myös erinomainen valinta seuraaville toimialoille: autoala, rengasliikkeet, asiantuntijat, vähittäiskauppa, tukkukauppa, valmistus, palvelualat, hotellit ja ravintolat sekä verkkokaupat. EC soveltuu käytännössä kaikille toimialoille, jotka tarvitsevat kattavan ja joustavan ERP-ratkaisun yrityksen toimintojen hallintaan.

          Päijät-Kumi Oy

          Uudistimme Päijät-Kumi Oy:n rengasverkkokaupan vuonna 2021.  Verkkosivuston suunnittelu ja toteutus tehtiin Wordpress alustalle. WooCommerce verkkokaupassa on ajanvaraus myös renkaiden vaihtoon. Verkkokauppa liitettiin Legenda EC toiminnanohjausjärjestelmään ja tilaukset, asiakkaat, tuotteet ja palvelut siirtyvät automaattisesti eri järjestelmien välillä.  

          Päijät-Kumin liike sijaitsee Jyväskylässä ja verkkokauppa palvelee 24/7.

          Tutustu toteutukseen ja verkkokauppaan

          Lisätiedot

          Ecoservice

          Toteutimme Ecoservice Oy:n uudet verkkosivut 2022-23 vuodenvaihteessa. Verkkosivuston suunnittelu ja toteutus tehtiin nopeassa aikataulussa avaimet käteen -periaatteella. Sivusto on toteutettu Legenda EC toiminnanohjausjärjestelmän avulla ja pitää sisällään myös verkkokaupan ja ajanvarausjärjestelmän, . 

          Ecoservicen liike sijaitsee Espoon Kivenlahden teollisuusalueella.


          Tutustu hienoon toteutukseen ja verkkokauppaan.

          Lisätiedot

          Uusimmat blogi­kirjoitukset

          Tilaa uutiskirje 

          Syötä sähköpostiosoitteesi ja lähetämme sinulle mielenkiintoisia uutisia ja tiedotteita ratkaisuistamme.